WAFFLE DAY at Alam Anda

Monday, June 22, 2009
Korang tengok gambar nie.. sedapkan.. terliurkan.. mengghairahkan kan.. memberahikan kan.. so aku nak mencadangkan kita pegi melepakkan diri kita sesambil mengunyah dan menikmati juadah nie.. maklumat tentang mende alah nie seperti berikut :

Lokasi = Alam anda (Alamanda putrajaya)

Tarikh = 12 hb Rejab 1430 (pepandaila korang carik)

masa jam 1400.. boleh tengok wayang main boling dan tangkap gambar.. main game pun ader.. karaoke pun ader jugak..

Pst Pst = shoping adalah dilarang.. saper shoping aku tampar..

sesaper yang berminat sila komen yang membina.. komen cam haram akan menyebabkan anda di SANTET.. aku serius ok..

update
serius punyer cite...ader yang nak follow tak..
lagi satu bayaran tong-tong ok..
(aku bukan tokey balak atau bapak ayam)

27 Insan Besh:

nuyuljana said...

aku mau pergi.

tapi alamanda tu pun aku tak tahu kat ne.

dekat x ngan city square, jb?

hahahaha.

haNie said...

oitt..tarikh tu wa ade kat melaka la..
[insyaAllah..sb kl kali ni pn xjd..mmg siap la dak yanie tu..hahahaha!!]

~~xde tmpt yg dekat sket ke weh..

haNie said...

ayam..bak ym id..
susah nau wa nk ngumpat ngan lu nih..
hahahahaha!!

tuntung said...

giler~
takut aq nak komen
kang mati lak
aku muda lagi~


tuntungkita.blogspot.com

ayampinko said...

chik_asan@yahoo.com

baca doa selamat dulu..kalau tak nak kene santet..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

baru lepas jalan2 di Alam anda sabtu baru2 nih..aahhhahaha

dila john said...

amek aku kt cni..
uwaaa.. nak mkn jugak !!!

ayampinko said...

nuyul.
dekat jer..kat sebelah shell masuk kanan jumpalah..

hanie..
nko bagi aku tarikh yang ko ader.. boleh aku set balik..

tuntung
lek.. gua green peace.. gua tak bunuh binatang..tapi owang yang macam binatang gua rembat

yanie
huh bukan nak halo2..kalau tak boleh makan waffle..

dila..
umah nko kat ner..?
kalau jawapan nko selain kl aku tampar..

Lifesaver said...

sedapnya!!!!

ayampinko said...

meh la join...

niEna hailani said...

nk ikot....
tp mne de trnsport....

nk ikot...

en pink...
aku bek ym id ko...

sila benarkan dan izinkan..
kl x anda akn di santet
hahahaaa

tasikmerah said...

aku nk pizzaaaaaaaaaaa.....

cikYANchoco said...

saia mao ikit.. alamanda dekat shj ngan pat saia :) weeeee...

SRISUFI said...

Salam..

dey thamby...lama tak menjengah kamu...heheh. Ape ni asyik tayang gambar makanan je..bak sini sikit...

~saya baik2 aje..batuk kamu dah sembuh kah?~

F A R Y N said...

nak jugak!

kakuna_daisy said...

ngaaaa.....
mengecurkan air liur aku je..
emm..tapi 12 rejab tu ari ahad..
tu tarikh pegi holiday..heheheh...
aku di terengganu! huhuh...

ekk,kene santet tak ni?? hahahah...

mamai said...

aduh waffle lagi buat aku terkenang lagi da...

Monkey D Luffy said...

blogger gathering ker ni?

yang keberapa dah ni

dila john said...

sob..sob..

sedeyh aku,
weyh kolej ak dekat jerk ngn nilai.
nilai - putra mne jao.
hikhikhik...

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

oi.....lu siap promot...mkn free ar..?

Basuh Baju said...

ok- aku ditampar..sebba baru balik shopping..haha

[yAN!e][pUTraJAya] said...

lu ada kat putrajaya kah?
bukan lu keje kat bayan lepas?

hahhahha...wa dating dengan kawan wa la.....mana leh ajak lu

kang lu terpikat kat dia...

hahahha

kueh bakar said...

huk alosss..
laparrrr tiba2..

ayampinko said...

niena
ambikla..

tasikmerah
piza lain tahun kita buat

yan
jom la..memang diajak pun

my dear sri sufi
dah ok dah..dah boleh jadi otomen..
jom la makan..

faryn
ok anda boleh..

kakuna
tak..aku punyer tuju-tuju ikut highway..ganu tak der highway..

mamai
sayang giler lu kat awek tu

monkey
tak..yer kot..tah la..
yang ker 14 ratus

dila
nilai dekat jer ngan putrajaya..

pentoi
tong-tong la..mana lalu nak bayar sorang..ramai nie..

basuhbaju
belum lagi tapi bersedialah..

yanie..
dah balik la.. eleh ker lu yang terpikat kat gua..

kueh bakar
jom makan..

SwEeTFoResT said...

uihhh..cam nak join je..hehe..

SRISUFI said...

ello apek tarak gigi..

hehehe

selamat santap ye..


=)

Lifesaver said...

woit!x ajak aku!!!

tgk2..skrg..aku dah ngidam dah ni