Ubat Demam

Friday, June 26, 2009
Semalam aku menggunakan cara ubatan yang lebih radikal dari biasa untuk mengubati demam aku.. aku tak jumpa doktor..aku tak gunakan sains manusia..aku tak pegi jumpa bomoh.. aku tak gunakan kaedah mistik.. aku tak gunakan jampi serapah atau bacaan isim-isim..

kaedah nie aku temui setelah aku berbicara dengan kawan-kawan aku.. kowang mesti cuba dan aku rekemenkan kaedah nie.. korang tengok lah gambar nie.. mesti korang setuju punyer..


25 Insan Besh:

nuyuljana said...

1st!

hahahaha.

keji!

haNie said...

a'ah kn..
keji!
g tgk x ajak..
huhuhu

haNie said...

err..br perasan...
g tgk smp kat TGV Bukit Tinggi ke???
pehhh....

[yAN!e][pUTraJAya] said...

cet...
pi tgk sampai bukit tinggi
sungguh kegegehan di situ
semlm wa berbuka puasa kat RASA alamanda....tgk waffle....teringat lu

hahahahha

ika gawus said...

serius.. migrain pon leh baik... hehe..

niEna hailani said...

huh!!!!...

aku akan sembuh sakit kl p shopping..
hahahahahaaa

mamai said...

kau sajer nak bagi aku jeles sebab aku lom tengok lagi...

ayampinko said...

nujul
jeles..

hanie
ajak nanti kene belanja..hu uh..tak mahu

hanie lagi
bkt tinggi klang ok

yanie
wa rase ader owang jeles pas tu rindu kat wa.. hahaha wa nak ngorat lu la..

ika
setuju.. sangat2 setuju

niena
anda memang seorang wanita normal

mamai
la niat aku pun memang nak buat owang jeles..

nuyuljana said...

aku bengkak bile orang salah eja nama aku.

it's nuyul ok!

*muka garang*

ayampinko said...

ok salah..
ok my dear nuyul jana
maafkan kami penunggu gua..
p/s : jangan bengkak sangat.. dah la memangnyer bengkak

nuyuljana said...

chait!

dah mintak maaf boleh buat salah lagi eh.

aku tampar ko sedas dua nanti kang baru taw.

mintak maaf cepat!

kalau tak aku potong orkid ko kasi kontot semuanya.

muahaha. ;p

░♥si lampu neon♥░ said...

diuji berkesan! tapi lepas tu mesti teruk hahaha

ayampinko said...

nuyul
ok sowie..(kompom tak ikhlas)

neon
huh t maknernyer kene balik tido la...

dila john said...

ughh..

budak degel!

wahh..
new layout,
sempat lagi edit demam yek?
yela mesti de rindu kt awek kt blog neyh
sb tu on9

GOTCHA !!!

Monkey D Luffy said...

ini demam wayang

hehehe

puspawarna said...

mmg ley ilang dmam laaa kalo gni...
huhu...

paiseh said...

mujarab tak??

tasikmerah said...

ye la ... ko punya demam hilang tapi habis berjangkit satu panggong...

:p

Mr K said...

Aku tak tahu la bila nak tgk filem ni..

F A R Y N said...

mmg mengade!

Lifesaver said...

xpe..aku akan tgk hari rabu ni

Basuh Baju said...

lagi demam adalah pas tgk megan fox..haha

ayampinko said...

dila
kurang paham la.. tak kesah la..

monkey
aku raser la..

puspa
kompom wak..dah try dah..

paiseh
mujarab bebe..

tasik
tak la..diowang dah demam dah..

Mr K
aku dah tengok 2 kali

faryn
ah jeles

lifesaver
lambat la nko nie..

basuh baju
ha yang tu tak leh tolong..

SwEeTFoResT said...

hehehe..bagusnyer ubat..zaman da maju..xyah gune doktor..hehehe..

• roOZu • said...

setuju habis!