Malas nak campur

Monday, June 15, 2009
"Awak sayang saya tak.."awek member aku tanyer kat kawan aku yang merangkap BF dier.. Ape punyer soalan dah.. bongok jer bunyiknyer..
"Kalau tak cayang dah tentu kat sebelah saya nie bukan awak..mungkin fasha sanda kot " member aku membalas dengan riak muka yang sungguh sempoi.. tiada kata dari awek itu hanya ku lihat die berlalu pergi diikuti dengan kawan aku.. Majuk dah.. lantak korang la.. baik aku sambung mancing..

Paling/Sewel : Fasha Sanda..? cantik ker..?

25 Insan Besh:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

"Awak sayang saya tak.."----AYAT SENGAL yg pernah aku tanya gak kat bekas kekasih aku bulan 1 baru2 nih...

ahahhaha....aku lagi lawa dari fasha sanda....kekkekkeke

haNie said...

ek elehh..
itu pn nk majok..haihh..
seb baik la bf tu x jwp..
"x syg pn..awk tu spare part jek"
kompem ade org telan btg pancing pastu..
hahahahaha!!

mamai said...

memang soalan sengal pun tapi zaman aku bercinta dulu hehehehe soalan cam tu romantik ciss cam taik bila aku terkenang.....

SwEeTFoResT said...

"Awak sayang saya tak.."----AYAT SENGAL yg masih ku gune kan sekunk..hakhakhak..cis..ok pe soklan tuh =P

dila john said...

hikhikhik....

soalan wajib kepada en.boypren ok!

Dato Paduka Masri said...

soalan killer....



hahahahahahaha....

puspawarna said...

huhu...
mmg soklan sengal arr 2..
dpt sejibik dri bf die...
hua2...

F A R Y N said...

darling pinko,
u sayang i tak?

niEna hailani said...

kesian itu gadis..
sgt typikal..
fakta tntg lelaki...
dia tidak akn menunjukkn kasih syg...

jd..
jgn la tnya soalan yg membunuh itu kpd lelaki..

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

ayat beli jiwa..hehehehe

cikYANchoco said...

ape punya soalan daaaa.. kalo yer pon nk tnya , tnya la soalan yg bernas sikit kan.. ngagagaga :)

kakuna_daisy said...

ye..aku pun penah jgk tanye soklan cenggitu..dan jawapan nye
"malas ar nk jawab,dah tau tanye lg.."

sape yg sengal..?? hahaha

Lelaki tetap Lelaki..ape de hal..huhuh

nuyuljana said...

hahaha.

kalau ko perasan lah, aku tgk mostly org yg tgh bercinta sgt sensitip. salah ckp je merajuk. gurau ckit pn merajuk.

aku rase nk hayun je tangan laju2.

ayampinko said...

yanie..
~ayat penyata yang mengatakan bahawa dirinya masih solo./..

hanie.
batu pancing tak per..dibuatnyer telan dedak ngan mata kail..tak haru dibuatnyer..

mamai
aku tak leh bayangkan muker nko masa tanya soalan tu...

hutanmanis..
tengok blog pun dah tau..jiwang..

dila
nie contoh yang jujur..

dato
nko mesti tanya kat chenta nko kan..dan jawapannyer mesti nko sakit ati.

puspawarna
macam musang berjanggut da..

faryn
wek..kalau tak sayang i tak ingat kat u..kat blog u..kat komen u..

niena
masalahnyer pompuan nie dah tau tapi konon nak manja la..huh..

pentoi..
baper nak jual bro..

yan
kaber line nampak..

kakuna
hahaha so jangan la tanya lagi..

nuyljana
ader unsur2 keegoan yang menyatakan bahawa dier tidak bercinta..bukan lu ngan gua bercinta ka..akak sihat..?

nuyuljana said...

hahaha.

awk, jgn la bgtaw org.

sy malu.

akak sht jew.

arini birthday die taw. :)

g wish kt fs die.

XD

ayampinko said...

wah macam tau fs dier..
mana tau..
sampai kan jerla..
hala bukan owang laen..hehehehe

niEna hailani said...

en pink..
len kali sepak je kepala gadis 2 laju2..
wat semak jee..
nk manja konon

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

bape lu nak jual..

Liliyuli said...

majok adalah perkara biasa...hahaha

ayampinko said...

niena
tak baik la..lagi pun awek tu dalam kategori yang cun.. hahahaha

pentoi
hahaha 1001 malam..darham

lili
tapi jangan melampau..nak kene tampar..

A a D i I ? said...

ayam, kao sayang aku tak?

sila jawap! wakaka!

ayampinko said...

sayang jugak la..

Honeydy Love said...

fasha? harus ke..?
cantik lg me kot.. kuikui..

ayampinko said...

ya aku setuju nko lg cantik dari fasha..
(sebab aku tak suka aku cakap macam nie)

Lifesaver said...

comel la kot fasha sandha~