Sebab Musabab

Friday, February 19, 2010
" Apa sebab nko suka minah tu..?" John menanya aku dikala aku ngan dier sedang asik melayan citer Detectif Conan..

"Ek.. tah la.. aku cuma suka.. Perlu sebab ker..?" aku menjawab..

John diam membisu..

Perlukah ader sebab untuk mencintai seseowang..?

Korang tolong jawabkan ek.. tak pun kowang mintak la pendapat sesaper.. pas tu bagi tau aku ek..

7 Insan Besh:

Mimie.Candy Cane said...

mesti ade sebab..cuma sesetengah sebab tu takleh nak luah dengan kata2..

ecehh...doktor cinte la pulak..

vidadarisakura said...

entah kenapa entaaaaaaaaaaaaaaaaaah.haha

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

mesti kene ade sebab musabab yang munasabah..klw tak ko takleh suke beliau. btol ni..hahahaha...

PenuliS said...

suka seseorg bkn suka2.kompom ade sbb.bila hati terdetik sesaat..bermula segala..

Putry Azryn Rayyan said...

hai cik asan...kita mencintai seseorang mesti kena ada sebab gak..sebab kalau xde sebab pun susah gak..nanti org tanya nape suka dia, nak jawap apa..hehehe..so pk2 kanla sebabnnya...

Ah Fatt said...

sebab mau kawen
hgaha

Lifesaver said...

sbb aku suka dia