Sebab Musabab II

Saturday, February 20, 2010
Ok sambungan...

Persoalan sekarang kalau kita mencintai seseowang kerana matanya.. mulutnya atau fizikalnya..
jika fizikal itu berubah maka kita tak suka dier la..?

Kalau kita suka kerana kelembutan.. sifat caring dier.. apabila kita bersama atau berkahwin dan sifat itu menunjukkan yang sebaliknya adakah kita dah tak nak sayang dier..?

Sebab tu aku kata tak der sebab.. yang aku tau aku sayang dier.. tu jer..

hehehhee.. Selamat Bercuti..

10 Insan Besh:

PenuliS said...

kalau kurus to gumuk=diet..xpun crk pil kurus..hehehe..

selalunye b4 kawen,semuanye yg ditunjuk baik2 belaka..pas2 dok je sebumbung..mak aihh..mcm rimau!!tp x sume lah.pendek kata,nobody is perfect..kalau kau syg..syg jelah bro!!('',)

ezam said...

soal hati.....

kadang2 ari ni suka...

kadang2 esok dah jemu pula...

hrmmmmmm.....

tapi bila dah tak ade

terasa rindu pula....

Lifesaver said...

cinta tanpa sebab!good!

ayampinko said...

penulis = haha.. baus bagus

ezam = betul betul betul

lifesaver = i like mat rempit

nuyuljana said...

mostly manusia mencintai seseorang kerana rupa in the first place.

sebab ada pepatah mengatakan

"dari mata turun ke hati"

tapi bagi aku biarlah aku menyayanginya kerana agama,rupa,harta dan keturunannya.

ayampinko said...

nko tipukan..hahaha...

wei biler nak makan ayam penyet lagi

nuyuljana said...

ko nak turun jb lagi bila?

ayampinko said...

nuyul = tah..nanti wa halo lagi la..

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

emm.bertuah 'die' tuh..hehe

Anonymous said...

Cintai n sayangi la dia kerana agama,rupa,harta dan keturunannya..
yg penting hati kena ikhlas..