10/10/10

Friday, February 5, 2010

Aku terpandang 1 tarikh..

10/10/10

Hui nie besh nie..

Ramai yang kawen nie..

Ngam2 plak sebulan selepas raya..

Ari ahad plak tu..

Hem cari calon la..

Sempat lagi nei..

Call mak aku la..

Mintak dier rekemenkan..


12 Insan Besh:

Liliyuli said...

dah macam orang dulu-dulu pulak..suh mak carikan..heh

ayampinko said...

biar la...hahaha..naper hang nak kat aku..?

Rozita said...

suruh mak kau rekemen kan si tijah anak pak mail kat ujung kpg tu ke? atau halimah jongang meahahhahah


pd tarikh itu, angkasawan negara, syed muzaffar akan melangsungkan perkahwinannya klu tk silap..

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

akak aku nikah tarikh ni.

nuyuljana said...

aku nak tarikh 12/12/12.

mcm best gila.

slmt berjaya mencari calon.

ayampinko said...

rozita = hala diowang dah ader dah

naddy = elok la tu

nuyul jana = macam la..

Lifesaver said...

rekemen kan aku skali wei~

ayampinko said...

tak cukup satu ker... ker si dier yang tak cukup satu.. ahaks..

Mamai said...

nak juga la...dapat baby tarik nie pun best juga

vidadarisakura said...

abis tu tunang ko mana mau letak??

ezam said...

asan:20.10.2010 pon gempak ok...

jgn lupe jempot....

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

aku ade ...hehheehehe...