Wei Sorry..

Monday, July 13, 2009
Ader yang gila..
Ader yang jahat..
Ader yang nakal..
Ader yang ganas..

Ader yang warak..
Ader yang soleha..
Ader yang yang genius..
Ader yang pandai dan bijak..
Ader yang bongok-bongok alam..

Ader owang yang serius.. sampai takut nak tegur..
Ader owang yang hanya pandai melawak.. serius pun lawak..
Ader owang yang tak tau nak sopan.. sampai malas nak tegur..
Ader owang yang jujur dan lurus.. sampai owang senang pijak kepala..
Ader owang yang suka cakap lepas.. cakap yang betul walaupun itu sakit..

Ader owang yang mempunyai prinsip yang tersendiri..
Ader owang yang cepat melenting walaupun isu itu benar..
Ader owang yang tau mengutuk tapi tak tahan biler dikutuk..
Ader owang panas baran sampaikan itik melintas dilanggarnya..

aku mungkin seorang yang cakap lepas.. yang suka menyibok.. mungkin juga aku seowang yang kurang memahami hati seseorang.. aku tetap aku.. maafkan aku jika kata-kata aku menyinggung perasaan awak, kamu, korang dan semua.. aku hanya menjadi aku..

15 Insan Besh:

mamai said...

jagan jadi katak udah la yer...lama menghilang

cikYANchoco said...

x per la.. sekurang2 nya anda berada di landasan yg benar.. :)

Pekerja Kontrak said...

caya la... gurindam jiwa emo....

wa stomek said...

huh....lu nyer entri dah cam pagoda wa tgk...len kali lu bikin klcc..

ayampinko said...

mamai
blum jadi katak..ada sajer menyepi kejap..

yan
pada wa landasan tu benar tapi mungkin pada owang len ianya tidak

pekerja kontrak
aku bedal jer tu..kira gurindam ker..

stomek
haha wa pun baru pasan..ok lu punyer pasal nanti wa usahakan..

ierma said...

jadik diri sendirik beb...lg afdal

nuyuljana said...

haha.

ni entri emo weyh!

=))

Rozita said...

yang mana satu di antara byk2 tu, adalah sifat2 engkau 'ayampinko' ?
ngee

♣haNie♣ said...

kamu takkan jd yg lain..
sb kamu..adelah kamu..
wlpn kamu ade krisis identiti..
suke menjadi ayam..
hahahahaha!!

[pahamkn maksud tersirat itu.. :P]

ayampinko said...

ierma
yup aku setuju

nuyul
hahaha...sket la..

rozita
banyak cakap dan cakap lepas

hanie
dan ayam adalah haiwan yang versetail..

Lifesaver said...

ada ciri2 dalam diri aku tu

kakuna_daisy said...

alhamdulillah..muhasabah diri..ehee...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

n3 keinsafan......

ayampinko said...

lifesaver
semua..biar betul..

kakuna
sket la..cuma malas jer..

yanie
insaf..? kejap jer kot

[yAN!e][pUTraJAya] said...

pastu lu kembali huru hara kan idop orang kan.....hahah