Thanks dan Julai

Monday, July 27, 2009
Mula-mula aku nak berterima kasih kat pengomen2 aku yang lepas.. korang telah menambahkan semangat perjuangan harmoni aku untuk terus menaip.. tq..

Bulan Julai.. mari kupas isu Julai k.. MJ meninggal.. Yasmin Ahmad meninggal.. Selangor Juara Liga Super.. RazakSat Launch.. Paan tunang.. aper lagi ek.. aku pegi Tioman.. Jakarta kene bom.. Ibrahimovic ker Barcelona.. Eto' ngan Helb ker Inter Milan.. MU ngan Mesia menang tipis.. Nicole David menang emas dalam squash.. ader yang sambut bufday.. ader yang putus cinta.. bukan sekali.. yang kedua kalinya.. macam-macam la.. tapi pernah ker sesekali pandang kebelakang dan cuba memahami setiap kejadian yang terjadi.. maksud gua kita pandang kejadian-kejadian yang kita hadapi.. kita kaji.. kita simpulkan.. adakah setiap kejadian yang memeritkan itu tiada positifnya.. adakah setiap yang hitam itu tiada putihnya.. kita jatuh cinta.. kita putus cinta.. kita dapat kerja.. kita berenti kerja.. kita tipu owang.. kita ditipu owang.. kita pukul owang.. owang pukul kita balik.. kita dapat kawan baru.. baru nak rapat dah terputus kawan.. hahahha..

ader yang seram.. ader yang kelakar.. yang sedih pun ader.. yang mana semua nie menjadikan kita dewasa.. maksudnya ia menyediakan kita dengan kehidupan atau laluan yang lebih mencabar.. hem jap.. sebenarnyer aku tak der idea.. so aku bantai jer la taip.. ok ok tak mo ngarut lagi.. jom pegi makan laksa ngan air kelapa.. da.. jumpa lagi.. adios amigos..

15 Insan Besh:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

selamat datang bulan OGOS n bulan RAMADHAN....

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

dunia dlm mcm2 cerita ada...

mamai said...

bulan julai ko lama menghilang betul tak...

paiseh said...

bulanjulai... ramai puasa sunat.. yg puasa ganti lagi ramai gua syak.

kakuna_daisy said...

welcome back bro...heheheh...patut ar lame ilang, kene cmpak pulau..huhu

Lifesaver said...

laksa???????sedap!

ni en3 ulasan utk bln 7 ke?hihihi

Rozita said...

setiap cerita itu pasti ada kebaikan & keburukkan nya..

yg pasti, Julai sudah mahu berakhir..Aug mula menunjukkan belang nya..bulan puasa, bulan kemerdekaan :P

nuyuljana said...

julai hampir ke penghujung.

rejab sudah meninggalkan kita.

syaaban tiba selepas rejab.

puasa ganti sudah habis.

puasa sunat bakal menyusul.

selamat kembali ke dunia blog.

key chain untuk aku ada x?

hehehe.

Liliyuli said...

banyak yang terkena kat muka wa.. tapi wa suka entry lu.. byk suh wa buka mata besar² untuk jadi dewasa..heh

ayampinko said...

yanie = welcome welcome

pentoi = tu la pasal..tak terkupas oo..

mamai = tanggungjawab kerja telah mengasingkan aku dari dunia maya..

paiseh = hala yang pose sunat tu jamak trus ngan pose ganti..

kakuna = kerja yang..tapi besh mata bersih kulit hitam..damm

penyimpanhidup = hahaha sikit jer ulasannyer..jom makan laksa..

rozita = dah pose ek..mercun aper aku nak beli nie..

nuyul = ader..bagi alamat wa pos..

lili = ek..hala semua pun kaitan la..

Ecah said...

ade yang sambut bufday... mana adiah weii.. ekekekek.. ade lg satu lu cicir.. hari touching sedunia..

Qaseh said...

betollah...
Julai ni mood merundum mendong jerr...
tapi tu semua buat kita berfikir semua..patut atau x perkara tu seme berlaku...

SwEeTFoResT said...

laksa??peberet ku tuh..nak...

erm tol gak..jup la nak renung balik kejadian2 yg da blaku...

dila john said...

aku ade jerk...

aku terharu sb kaw jerk tnye aku
ok ke x..

wu wu wuuu...

ak ok bro..

tasikmerah said...

bulan julai akaun syarikat tutup. maka aku banyak kerja. ko nk tolong? he he.


.