Tolong ok

Thursday, May 28, 2009
Fuck.. pepagi dah spoilkan mood aku.. aku dah la ngantuk nie.. nak pg kuantan plak.. perut sakit.. masuk toilet ingat nak termenung.. tetapi..

Owang yang awal dari aku tidak mengFlushkan semuanya.. berketul-ketul produk akhirnya.. timbul.. berenang-renang di bawa arus kocakan..

kepada semua.. TOLONG flush toilet ok.. aku tak nak tengok nko punye produk akhir..
fuckla..

14 Insan Besh:

cikYANchoco said...

heee pengotor btl la.. adesss... eeeeee

SwEeTFoResT said...

hakhakhak...kaco tol la..sian ayampinko..ilang mood nak melabur..da la saham ngah melambung..sengal tol la dorunk tuh..nak cepat sgt smpai lupe nak flush..produk terbaikkkkk dr ladang...

hakhakhak..padan muke ko ayampinko..xmo lyn aku lg...
=P

Lifesaver said...

yerkkkksss!! adakah ko terliur?hahahaha


p.s: ko masuk td masuk melabur, lupa la nak flush!hahaha

oh!lupa!ko dan aku lain jantina..jadi, bukan aku la tu..lalala

kakuna_daisy said...

citt..citt..dan citt lgi hayam...
siyes ar ko nih..
pasat T*** pn nk bgtau horang...
citt..citt..skali lg, citt...!!!

hua hua hua...

p/s : and i expect that all blogger will dished you, dude! hua hua hua..

SRISUFI said...

Aisey..

kalau saya pun mesti PETAK KEPALA ngan keadaan mcm tu...eeeee...apelah sikap macam x de kesedaran sivik...

alah biasa tegal biasa

~semoga selamat dlm perjalanan~

ayampinko said...

cik yan
~ha aku bagi tau jer..aku bagi kowang ingat..

hutanmanis
~kompom dier nie la yang tak reti nak menekan punat nie..

penyimpanhidup
~kalau nko pn mana ak ta..bukan ader nama pun kat produk nie..

kakuna
~peringatan beb..ader kalangan kita yang tak reti sivik, civic dan pendidikan moral..

srisufi
~alah bisa tegal biasa la yang oi..
tapi yang nie memang tak biasa punyer..yaks..

SwEeTFoResT said...

amboih2...aku plak yg kne..ampeh tooooll.. (-_-)

psstt weyh xyah kwn ayampinko..die yg xplush..wat2 xtau plak..
=P

ayampinko said...

aik gua lum guna pun..
baru nak guna..trus gua simpan balik..bang kat umah

SRISUFI said...

Hihi..

jenaka juga kan...sikap mcm ni boleh buat tensi.

kamu sihat?

ayampinko said...

sihat..penat sket baru balik kuantan..stesyen keluar..(outstation)

bkan takat tensi..petak pala..hati panas..telinga merah tapi perut still sakit..damm..

F A R Y N said...

kaler apa weih?
hahahahaha

ayampinko said...

tak ingat..tapi tak der yang pelik la..setakat jagung tu standard lagi..

misz LiL's said...

tumpang lalu...
cm kejadian kat asrama sy je.. xkan masok toilet tu wat selama2 lama nya.. dasat x..? kui2..

ayampinko said...

tumpang..boleh.tak kene bayar pun..
hahaha..mesti jadi memori yang indah kan..