Nama Saya

Tuesday, May 26, 2009
Naper nama aku Ayampinko..aku nak mendefinasikannyer..bermula dengan 3 perkataan..ayam-pink-o..member aku yang bagi aku nama nie..thanks intan..memula ayam..pas tu pink panther..last-last ayampinko..sesuai..yup aku suka..sebab..aku lahir tahun ayam..kelender cina..aku suke dengar lagu yang berkaitan ayam..jalil hamid-ayam..anita srawak-ayam den lopeh..ok aku kelentong..jarang giler dengar lagu tu..

selain tu ader beberaper nama yang masih digunakan..

Sean
bebudak kwsn umah aku yang guna..so bapak boyan..mak melayu..anak owang panggil sean..hahaha..tak kene..bongok jer bunyi..

SP (Sugar Pie)
ha nie sowang jer yang panggil..Best prend aku..gadis..nama minah nie Tazy (tazmanian devil)..geli gak masa mula-mula..

Asan
nama kecik aku..nama besar tak yah la ek..nama kat baju aku..nama kat semua kad aku..nama panggilan seazali aku..

Canut..
nama tengah aku..di aplikasikan oleh makcik aku..yup yang metallica tu..

aku suka semua nama aku..ok aku tipu lagi..ader yang besh ader yang tak..aku..REDHA jerla..

6 Insan Besh:

Lifesaver said...

leh aku panggil ko ayah pin???hehe

SwEeTFoResT said...

hehehe..sungguh manyak namumu oh ayampinko..owhh ko suke pink ke?? or ko suke tgok katun pink panther?abistu nape xletak layout wane pink..

hakhakhak..xku sangka.. =P

ayampinko said...

penyimpan hidup
~tak leh..sebab dah tua..tak nak la..

hutanmanis
~aku buka pink panther tak semestinyer aku minat kaler pink..
huh..tak mo layan..

SwEeTFoResT said...

hahaha..ne aku tau..hikhik..
ouhhh..xmo lyn aku ehhh..xpe2..

nota kecik comeyh cm aku:
pssssttt..ayampinko suke pink saje xmo ngaku.. =P

nota kecik tok ayampinko:
comeyh pe kalu ko pkai bju kaler pink..hehehehe..

ayampinko said...

oh tidak..tak sanggup..

F A R Y N said...

safety pin..
best tak?
haahahahhaaa