Aku.Robot.Chess

Wednesday, May 20, 2009

Aku suruh askar maju..dier ikut..aku surh menteri jalan..dier ikut..aku hantar bini aku..dier follow..trus bini aku penggal kepala askar len..nah cek mate..

tu aktiviti memalam aku..
malas aku untuk menjengah jalan-jalan di kota yang haruk pikuk dengan kegembiraan dunia..

baik aku berdiskusi dengan teman peneman mengasah akal yang kadang kala beku dan tepu..

lawan ku teman ku..yer kemenangan semalam masih terasa dikala hari nie telah menyingsing tiba..aku mahu pulang..berjuang..demi sesuatu yang aku pun tak tahu kesudahannya...

Robot jangan luper k..tmpt besa..branik ka ikam..

4 Insan Besh:

Anonymous said...

jom!lawan dgn aku!

ayampinko said...

takder hal..place n time

Anonymous said...

chewah..gerun aku~

ayampinko said...

kene yakin beb