Korang La Yang Bagi Tajuk..Aku Malas..

Saturday, May 23, 2009
Bila last anda menangis?..soalan bongok tu yang John tanya..dikala hening pagi plak tu..aper punyer soalan da..aku pandang dier..serius..aku..heng..yerla dah lama aku tak menangis..

owang kata lelaki susah nak menangis..tul ker..aku tengok senang jer..masa aku belasah sorang budak..sebab beromen bawah pokok ceri bulan lepas..tepi tasik..menangis meminta secebis simpati..tak paham aku..tak takut kene tungau ker..dahla tinggal spender cap boyer je..lagi banyak cakap..
minah tu plak dengan baju dah tak der..pasal dah jadi bendera kat pokok..seluar pendek kat lutut..kanan..kiri tak der..bra member aku buat ceduk air..34b-half cup lagi..kata dierla..aku buat tak pot jer kat minah tu..ok tipu..aku jeling jer..dalam kesamaran malam terlintas didepan ku tedy bear..la penties pun ader tedy..siap bulu-bulu..hem berkocak la nafsu bebudak nie..sabar wei..

aku jawab soalan tadi..dah lama gak..last aku menangis tahun 1511..John gelak..BODOH..trus ajak aku main dam..bukan layan k..abg dol teh o suam satu..gelas kecik k..

pst pst : pasangan tu diserahkan pada polis..setelah kitorang humbankan dalam parit..berlumpur beb..baru tangkap basah..

11 Insan Besh:

Miea said...

hehh~

SwEetForEst said...

hakhakhak..btol2 baru dikatekn tangkap basah..hikhik..bile erk aku last nangis..erm...tadi kot sbb guruh kuat sgt5..hakhakhak

ayampinko said...

guruh pun takut ker..?

Miss Kakuna said...

aku nangis sblom tido mlm tadi...nape ntah...huhuh..sbb aku windu kt kmpung ...eheee...
windu ayam itik kmbing lembu ...
hahhah

ayampinko said...

pulak..windu kat haiwan ternakan atau kat anak tok penghulu..

KG gua kat depan IKEA..tak besh la..

SwEetForEst said...

uihhh...bukan tkot lorh..terperanjat..nga layan tido tetibe guruh kuat..pasu ngan letrik kne tendang..tinggal duaorg je kat uma..mau nye xnangis.. hikhikhik..tp disebalik sume tue ade udang disebalik meehoon..tue pasai lebey deras dari ujan kat luar uma.. =P

BudakCHOCO Official Blogger said...

heee nih bole jd penagkap basah nieyh.. :) bile saia last nages erk ? mlm td kot.. haha nth la.. ary2 bole d'kate kan menages jer.. heee habit kot.. ngagagaga...

p/s ; thx follow blog saia :)

Anonymous said...

sempat bertaubat dua ekor tu?

ayampinko said...

cik yan
~naper nangis..besh ker nangis..?
ok..tq 2 u 2

penyimpan hidup
~tahla..tobat kot..ok aku tipu..

Anonymous said...

ko ajak2 la diaorg bertaubat

ayampinko said...

tak makan saman....bongok diowang tu..