Dah Hilang Dah

Monday, December 28, 2009
"Mak sejuknya.." Man Ribut menjerit..

di sambut dengan gelak ketawa owang-owang tua yang mengharapkan anaknya ok.. seketika itu..

"Mak dah tak der dah.." Man Ribut kembali menjerit..

membuatkan rakan-rakan seperjuangan termasuk aku kecut perut.. tapi di sebab kan RM 10 punyer pasal aku tahan jua..

"Geng aku nak balik geng.. jom la.." Edy Panjang memberi cadangan..
"Aku ok.." Selamat menyahut..

Maka 4 owang sahabat aku yang diketuai oleh Edi Panjang melompat tingkap dan melarikan diri..

Itulah antara kesah semasa aku berkhatan.. maklumla guna cara lama.. Tok Mudim.. macam pesta masa tu.. 34 owang semanya.. 4 lari jadi tinggal 30 jer la.. guna batang pisang.. dan pelbagai lagi alatan yang pelik.. tak berani aku nak tengok..

Setelah selesai aku di jaga oleh nenek aku bersama-sama sepupu aku.. 3 owang semuanya.. makan tido baca komik semua dilakukan semasa baring.. kain ader piramid.. tapi biler tido siap boleh tertukar tempat..

Collection time tu sikit geng.. dapat la RM 50 jer.. tapi cukupla buat main game 20 sen..

p/s : masuk darjah dua aku dah "dewasa".. hahaha.. start ngorat la..

6 Insan Besh:

Lifesaver said...

memang buas!

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

ngorat ada dpt tak?

nuyuljana said...

aku xpaham kenapa perkataan dewasa ade pembuka dan penutup kata?

:D

mamai said...

tok tolong sambungkan balik rak mau potong

niEna hailani said...

hahaaaaa....
nakal nak mati

dila john said...

masa darjah 6 awek da 2 asenye...
ahahhahaaa...
wahh.. pinky rindu!