Matematik Tambahan

Monday, December 7, 2009
Suatu ketika.. semasa aku study.. di sebuah kedai mamak..


"Bang braper bang" aku la tu..
"Apa makan bos.." mamak yang muka penat..
"Roti Sardin satu.. Teh o dua.." aku menjelaskan..
"RM 9.50 bos.." mamak tadi menjumlahkan.. aku hulur 10 hengget.. dia hulur balik kat aku duit baki.. aku ambik trus aku blah.. tak pandang belakang.. sebabnya...


Dier bagi aku RM 40.50.. dier ingat aku bagi not 50.. aper la bengap mamak nie.. aku ambik la.. dah la tak der duit sangat.. makan free.. dapat RM 30.50 lagi.. senyum aku.. tengahari nie boleh makan pizza.. yay..

6 Insan Besh:

nuyuljana said...

keji!!!

hahahaha.

mamai said...

kat mana kau makan tu aku nak pergi juga

said...

giler kentang nyer baki....bnyk seh....

bila mamak tu sedar duit tak cukup kat kaunter....mesti dia sumpah seranah lu...hahhahhaa

Anonymous said...

erk...erk...kalo aku jadi mamak tu..dpt customer mcm ko..bankrap aku

Rozita said...

bertuah lah badan..

PN[asam]pedas said...

hahaha giler gaban baki..besh tu :) makan pizza mcd pon lepas tu :)
rezeki tekak :)