Sembang Telanjur

Tuesday, January 31, 2012
apa cerita yang besh skung nie.. hem.. paan ajak pegi camping kat berkelah.. wan ajak pegi mancing kat Pulau Sembilan.. minggu nie ader kenduri kawen member bini aku.. yang aku plak ngah sangap.. tadi tengok budak pasang mozek salah pulak.. dah kene bukak balik.. rugi simen 3 beg.. cilakak betoi la.. nak balik ader resume yang nak kene buat.. tak balik kang sakura saper nak jaga.. nie yang tambah tensi nie..

tapi biler aku kenang balik.. dulu aku punya la senang.. tak la boleh pakai kete besau.. tapi kira ok la.. aku tak menyimpan.. abes kat hanky-panky jer.. kesana la kesini la.. hahaha.. kengkadang aku kelakar dengan ketentuannya.. aku ketawa.. adey amacam mau bikin nie.. sudah serabut ma.. tak tau mau buat per..

kene mandi bunga nie.. hahahha.. tahyul..

4 Insan Besh:

abc said...

byk2 kan bersabar ya... bersyukur kita masih diberi UJIAN oleh-NYA ...itu bermakna DIA masih sayangkan kita ... sabar adalah ubat segala kesulitan... InsyaAllah... :)

pancongxlepas said...

buat2 basah tekak -- tea-o 1

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Anonymous said...

UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT