SAKURA SOFEA

Friday, January 6, 2012
lama aku berkelana dalam dunia aku sendiri... daripada bujang.. jadi tunangan owg.. kemudian menjadi suami owang.. dan dah 5 bulan menjadi daddy.. hahaha.. memang hidup ini tak di sangka-sangka.. aku merindui paparan ini.. lama benar tak memainkan jejari bersimen di papan kekunci hitam.. hari nie aku kembali.. yay..

SAKURA SOFEA nama yang aku berikan pada anak ku.. ofcoz la pompuan der.. dah nama pun sofea.. nama yang aku ambil dari watak kartun NARUTO.. dan aku tambah dengan sofea.. pasal kat famly aku tak der lagi nama nie.. maklumlah famly besar der..

dah pandai meniarap dah.. tak lama lagi merangkak.. haha.. teringat aku dikala dia berusia 3 hari.. ader ker patut mak mertua aku bagi makan biskut merie.. abis separuh.. masuk minggu pertama abes satu keping.. minggu 3 2 keping.. masuk sebulan setengah nestum.. alhamdulillah tak der aper-aper.. ok nak blah.. t sambung lagi.. hehehehhe.. .. .. .. ..

5 Insan Besh:

Anonymous said...

mak aih....cepat anak ko tumbuh gigi..hehehe..best tak jadi daddy?

nuyuljana said...

hello daddy sofea :D

Unknown said...

Tahniah, patut la blog senyap, layan Sakura lagi bessstttt.

ayampinko said...

thanks ye..

Esah said...

lama tak nampak ko der... rindu seh! hahaha!