Anwar Tak Bersalah, kata hakim..

Monday, January 9, 2012
anwar tak bersalah.. itu keputusan hakim.. apa barang nak citer pasal DSAI.. bukan dapat royalti pun.. almaklumlah pilihanraya dah dekat.. macam2 citer dan langkah yang di sogok kepada pengundi.. aku pengundi.. kowang dah daftar blum..??

well.. kali nie berat sket.. citer pasal pilihraya.. rakyat malaysia di beri 2 pilihan semasa mengundi.. BN atau PR.. tapi rakyat mempunyai 3 pilihan mengundi iaitu undi BN atau PR atau lepak kat umah layan tv.. mari kita tgk parti yang bertanding..

BARISAN NASIONAL.. yang diketuai oleh UMNO.. well apa pun yang owang cakap parti nie dah menerajui malaysia sejak sebelum merdeka lagi.. gugusan parti yang mempunyai pelbagai parti di dalamnya.. setakat nie blum ada cerita pasal pemilihan UMNO sebagai ketuanya.. setakat nie BN dah membuktikan kejayaan dalam mentadbir malaysia..

PAKATAN RAKYAT.. yang di anggotai oleh 3 parti kecil.. PAS ADIL dan DAP.. sapa yang mengetuainya.. tah aku pun tak tau.. parti paling berkuasa adalah DAP.. parti paling 1 malaysia ADIL.. parti agama PAS.. individu paling berkuasa adalah DSAI.. belum membuktikan sesuatu yang cemerlang sebagai kerajaan.. banyak yang boleh di kritik.. maklumlah baru berjiran..

banyak owang kata dier tak suka BN.. sebab itu sebab ini.. pada aku BN nie ok jer.. biasala dalam sebuah keluarga macam2 la yang jadi.. sebab tu Khir Toyo pun masuk penjara.. hehehe.. ada yang sokong PR.. aku pun ok jer sebab kene ada hitam untuk serlahkan putih..

yang aku terkilan sket pasal PKNS.. yang nie aku tak setuju pasal penjualan aset2 PKNS seperti padang bola.. asrama yayasan selangor dan bangunan yayasan selangor kat bukit bintang.. pasal air percuma tu bagus.. cuma KDEB mencatakan kerugian sebab bayar subsidi air kat SYABAS.. apa punya turrr..

satu lagi pasal madrasah yang kat kedah tu.. tanah wakaf nak diambil untuk buat komplek beli belah.. pada aku nak selesaikan bukan susah pun.. sediakan 1 tapak baru.. buat bangunan dan prasarana yang lengkap.. pindahkan jemaah.. pastu robohkan la bangunan tu.. kalau ia untuk kebaikan apa salahnyer...

ok lah.. cukup2 la tu.. layan SAKURA SOFEA lagi besh.. cet susu abes plak.. kene call bini aku nie.. tak tau sukatan.. hehehhe.. 1st time daddy...

2 Insan Besh:

Lifesaver Hamzah said...

bagi susu badan la weh..haha

nuyuljana said...

cis.

dah 5 bulan jadi daddy,

ni baru 1st time nak taw sukatan susu sofea.

aiyarkkkkk!!