BMW : Bas Mini Wilayah

Thursday, May 6, 2010
Korang pernah naik menatang pink nie tak.. saper2 yang tak pernah naik memang rugi yang teramat.. sebab pada aku sistem pengangkutan awam yang paling efektif di dalam kawasan Kuala Lumpur adalah menatang nie..

Dan jugak menatang nie lah yang paling banyak masuk umah owang tanpa bagi salam.. selamba jer masuk..

9 Insan Besh:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

tak pernah naik.....

ezam said...

sempat gak merasa...sangat pantas...

dan sangat bahaya...

hahahahaa

PenuliS said...

wa naik yg biru kuning..80 sen tambang...

dila john said...

berdebar wey nak tekan loceng.

ayampinko said...

yanie
rugi sesngat..lagi besh dari roler coster genting

ezam = barula kl zam

penlis
tu yang baru sket.. nie 1st model nie

dila kernting
ek naper plak..?

dila john said...

berdebar lah.
len macam dia punya berdebar.

macam nak usha pakwe.
haha

F A R Y N said...

rendu zaman bas mini!
himpit2...pastu lajuuu

norintanbaizura said...

sy x penah naik pun... =(

mimizuzuhaha said...

aku penah naik sekali je