Gatal

Wednesday, May 26, 2010
Tapak tangan kanan aku gatal la..

Adakah untuk dapat duit..

Atau dah gatal nak tampar owang nie..

Korang agak-agak..?

Ker memang tangan aku gatal sebab dah ujung bulan..

Bos biler mau gaji nie..

9 Insan Besh:

Mimie.Candy Cane said...

tangan kanan gatal tanda nye nak dapat duit and nak belanje orang kuantan makan besar...aku bace dalam buku dia ckp camtu la..

ezam said...

cebuk basoh tak?????

hahahahahaha.....


wei udah ujung buan weh...


gajian!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PenuliS said...

garu je bro..hehehe

sI tEDI said...

dapat duit

ayampinko said...

mimie = besok wa pegi kuantan...jumpa koi k..

ezam = basuh la wei..guna clorok lagi

penulis = memangla takkan potong plak..heheh

tedi = besh besh

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

gatal nak pegang tangan awek la tu

hahhahhaa opssss

Putry Azryn Rayyan said...

xla...itu tanda nya nak perabih kan duit,tu yg gatal je tapak tangan tu..hahahaha

vidadarisakura said...

bos cakap gaji ko bagi aku.haha

Anonymous said...

Kita berhibur jap dengan pantun kelakar di bawah, yang dipetik dari buku ‘Alamak, Bosku Seperti Hitler!’ hahaha:

Pagi-pagi, sudah mencemuh,
Si pemandu terus terdiam mengeluh,
Bos ini jenis yang kecoh,
Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

“Ada pelanggan hendak jumpa”,
Itulah kata si setiausaha,
Bos enggan, mengantuk katanya,
Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

Bos memanggil mesyuarat mengejut,
Ada pekerja berjalan bak siput,
Bos pun menengking sampailah semput,
Para pekerja terkentut-kentut.