Kan Awak Kan..

Wednesday, March 31, 2010


Lelaki : Cepat benar jatuh cinta sukar untuk setia.

Pempuan : Cepat benar setia namun sukar untuk jatuh cinta

Tetiba ja ayat nie terpacul dari mulut mak aku..

Aku pikir balik bersirat-sirat maksudnya..

Apa yang korang pikirkan..? nak kongsi..? taip On Kongsi dan hantar ke 32366.

14 Insan Besh:

enassempoi said...

sokong cakap mak anda..

Rozita said...

akak dah taip ON kongsi tu
dah pun ke nombor yang tertera..

tiba-tiba..

dapat reply..

"kepala hotak kau...jgn nak membazir kredit"

nak caya tak?

ayampinko said...

percaya...sangat percaya..

sambil menghentak lutut di bucu meja..

dila john said...

betul2.

mamai said...

sebab itu lelaki dan wanita itu dipasangkan kerana ia melengkapkan

F A R Y N said...

aku susah nak bercenta skang ni..camne tu?

ezam said...

semuanya soal hati....


kolo dh gatal,laki ke pompuan ke takleh nk kata apa....

bertepok sebelah tangan takkan berbunyik.....

tp soal jodoh ni mmg Tuhan yg tentukan,.....

h a n i e said...

tetibe ilang lak idea nk komen..
nt la komen lain.. :P

Liliyuli said...

betul la tu..sedas kena kat muka sendiri..adeh!

>On Kongsi ke 32366

matasepet said...

once kiter da jumpe dgn Mr/Mrs Right kiter...time tula dugaan akan datang bertalu-talu hingga kita keliru dgn makna sebenar cinta n setia...

Nur Qashilla@Yaya said...

lelaki n wanita lain...
setiap benda saling melengkapi utk natural kn keadaan..
4 example...charge -ve dgn charge +ve..br natural..mcmmagnet gak..kena kutub yg berlainan br ye bercantum..kalo kutub yg sama,ye xbercantum...pastu wanitani lebih suka bercinta selepas berkahwin...
lawat la blog aku...
ade post2 baru..need comment,,;)

fecca said...

sokong!!

ekekkekekeke~

norintanbaizura said...

yup..btl2..
maka itula terciptanya Adam & Hawa..
ia saling melengkapi...

nuyuljana said...

ON

send to 32366


***** message sent *****

aku setuju dengan mak ko.

aku nak tambah lagi satu.

lelaki berikan cinta untuk dapatkan seks.

perempuan berikan seks untuk dapatkan cinta.

renung-renungkan dan selamat beramal.