Saya Sayang Awak

Monday, January 25, 2010
Sejak kebelakangan nie aku sesangat la sibok dengan perjalanan kerja aku.. sampaikan ader kawan-kawan aku yang kecik hati dengan kehilangan aku.. sampaikan mak aku kata aku dah gemuk..


Saya Sayang Awek Saya

"Awak kita dah gemuk la.." kata awek itu

"Tak per asalkan awak sayang saya dah kira cukup.. lagi pun saya jimat sikit.. tak yah beli tilam.. awak kan ader.." reply pakwe itu di selangi dengan cubitan manja..


Saya Sayang Tunang Saya

"Awak kita dah gemuk la.." kata tunang itu..

"Tak per saya ader kereta sorong 1.3 manual.. paling latest saya dah oder forklif 3 Tan.. " kata tunangnyer..

"Ala awak nie.. owang serius nie.." tunang itu merajuk..

"Tak jangan salah faham.. saya tak kisah awak besar ker.. gemuk ker.. chubby ker.. saya tetap sayang awak.. tapi kalau awak jatuh tak boleh bangun.. saya tak larat nak angkat awak pegi sepital.. so saya gunakanla kenderaan tadi.. kan sayang tu.." jelas si tunangnya pula sambil memperlihatkan lesung pipit..


Saya Sayang Bini Saya

"Abang, ayang dah gemuk la.." kata isteri tadi

"Huh tu nak duit lagi la tu.." kata si suami sambil menarik selimut.. tido..


Pada aku saiz bukan la sesuatu yang sangat penting.. yang penting hati.. hahaha.. tu aku copy kawan aku punya ayat.. nak ngorat mesti tengok saiz.. tapi biler dah berkawan saiz bukan ukuran.. kalau nko best.. saiz pun tak pandang.. besar ker kecik ker aper ader hal.. kan kan..


17 Insan Besh:

Liliyuli said...

owh teringat kata-kata si dia..ewah! hahaha~

hanie said...

i tau u syg i..








hahahahaha XD

vidadarisakura said...

elehhhhhhh!haha

said...

ai gebu....

yu still nak kawan dengan ai ker?

muehehhehehhe

Anonymous said...

btol!size doesn't matter..yg penting HATI

ayampinko said...

lili = kata-kata..?

hanie = u baru tau ker..? huhuu

vivi = hehe3..

yanie = mestila nak.. waffle pun tak makan lagi huhuhu

lifesaver = bukan yang penting duit ker..?

mamai said...

saiz memang tak penting tapi bloleh cepat orang buat melenting

ayampinko said...

yer ker bro.. yang aku tau boleh buat pening jer

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

saiz? wa minat yg sdg2 saja.....hahaahhaa....

ayampinko said...

pentoi = yang penting besh..

GadisKasutConverse said...

kesian pd srg teman penulis.setiap kali tunjuk saiz walau hanya gambo kt si lelaki..mulalah si lelaki menjauh diri...

p/s:sy syg dia!!

nuyuljana said...

wah.

terharu bila baca entri ko.

terima kasih kerana open minded.

*thumbs up*

BudakCHOCO Official Blogger said...

saiz bdn seseorg x kire pom yg penting haty mst mau ikhlan woo lau harap muke encem or chantek tp haty busuk baek x yh en?? cter nieyh cm der sangkup paut ngan yan plk.. haha

puspa said...

huhu...
tulaaa kan...
mse cintan cinton, gemok ke, ape ke..
x kesahh ponn...
bile daa jdik laki bini, bile daa gemok..jdik borimm pulak..
huhu..

achik ezam said...

stelah pernah menjadi obes now aku nk kurus!!!!!!!!''heh~

jo said...

eh?
iye ke weh?
saiz bukan ukuran?
kalu gitu, lega sikit hati gua.....

cik bunga said...

kamu saya da gemuk...
kamu sayang saya lagi x???