Imaginasi..

Thursday, June 24, 2010


Yay blog aku bersawang..
Mana pegi itu rajin pun tak tau..
Sudah sangat malas mau update ini blog..
Huhuhu.. aku nak bertapa la..
Mana tau itu rajin datang kembali..

Banyak yang terjadi ketika nie..
Kengkadang tu raser macam tak bes jer..
Tapi inilah lumrah dunia..
Yang mana ia membuatkan kita bergolek gelimpang di dalamnya..

Berdiri..? sesekali sajer..
Duduk memikirkan kejadian tuhan..
Baring melihat keindahan alam..
Yang mana kadang kala kita terlupa..
Siapa kita..
Status kita..
Rakan kita..
Keluarga kita..

Tapi jangan la kita lupe..
Akan asal usul kita..
Akan kelahiran kita..
Asal dari kampung..

pss : Blog nie besh..


9 Insan Besh:

ezam said...

gelimpang gentayangan!!!!

mcm banyak masalah je boh!!!

lek.lek ar....

senyum ajer!!!

Liliyuli said...

dugaan mengajar kita erti hidup

norintanbaizura said...

dugaan..cabaran hidup..pahit manis..asam garam kehidupan..yg penting sbr hadapi semua ni..pengalaman mengajar kte segala nyer tentang hidup...

mimizuzuhaha said...

tima kaseh =)

mamai said...

dah cantik la tu meh la sama-sama kita bersihkan sawang blog aku sama ajer

MINAT ORKID said...

Kenapa biarkan bersawang?Penatt ke

Rozita said...

ye..jangan kita lupa pada diri sendiri

A.L.I.L B.L.O.G said...

Hye..Remember me..? dis is my new blog..blog lama da tak pkai.. if u remember this the old one namasayalila.blogspot.com..
tqvm bro.. =)

mamai said...

gila lama la aku tak baca blog nie selamat tahun baru kawan