Santai Situasi : 1

Wednesday, October 28, 2009
Situasai 1

"An terjunlah.. jangan malu-malu.." sahut Cik Awe mencabar kawannya untuk terjun tiruk..

"Jap r.. aku ngah ambik feel nie.." An menjawab..

Begitu situasi di salah satu kolam air terjun Berkelah pahang.. sedang haku memerhatikan gelagat kawan-kawan haku ber'tiruk'.. sempat jugak aku snap posisi menarik diowang..

Angah telah berada di dalam air.. begitu juga Cik Awe.. menunggu An terjun..

"Inilah dia.. terjunan paling hebat di alam semester.." An menjerit..

Dengan berseluar pendek.. tidak berbaju.. dada yang bidang itik.. dengan tangan di depangkan.. kaki lurus.. badan lentik.. aku kagum.. aku rasa nie gaya olimpik yang sebenar nie.. 1 1/2 somesop nie.. 2.1 difficulty..

BBBRRRRUUUUUURRRR.........

Aku tetiba ja terpaku.. Angah ngan Cik Awe pun sama.. berkata-kata.. kenapa tangan An satu jer yang kedepan.. mana satu lagi..






satu lagi berada di lutut.. dengan pantas menarik kembali seluar pendek yang terlucut.. hingga menampakkan labu separa cokelat.. patutla satu ja tangan yang berenang.. trus dieowang naik.. masak.. dah tak lalu nak mandi.. penat gelak..

9 Insan Besh:

Liliyuli said...

hahahaha!
kisah benar atau dongeng semata-mata??

mamai said...

air terjun berkelah tempat aku lepak hujung minggu setiap kali balik ker felda lepar pahang

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

hahaha.....abis stim ikan kat dlm air tu...

Rozita said...

ish..ruginya tak dpt saksikan insiden ini :)

Lifesaver said...

hahahaha!hahahhaa!!nasib baik tak terlondeh abis...

ayampinko said...

lili~benar nie...

mamai~terbaik oo tempat tu

pentoi~hahaha..yang betina ngan gay la..yang jantan besa ja..

rozita~tersangat rugi ooo

lifesaver~kira abis la tu..tu ja pun nak nak kaber..

YobSumO said...

hahaha. segan gila. patutnya an terus buat buat mati lemas. boleh cover lagi. hahaha.

ayampinko said...

wei jangan..nanti ramai plak yang cuak..

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

woooo...!!! dasat....! hahhaa..